Професійне
обслуговування
програм BAS

250+

Клієнтів на регулярному обслуговуванні

2K+

Годин щомісяця наданих послуг

  • Тариф від 1000 грн/година роботи спеціаліста
  • Перша консультація безкоштовна
Замовити консультацію

Переваги співпраці з We.Code для вашого бізнесу

<01>

Оперативність та швидкіть роботи

Ми гарантуємо швидку реакцію у всіх питаннях співпраці: від планування візитів/підключень наших фахівців до надання консультацій.

<02>

Індивідуальний підхід

Персональний менеджер і закріплений спеціаліст знайомі з особливостями Вашої компанії, що дозволяє швидко та ефективно вирішувати будь-які завдання.

<03>

Надійність системи автоматизації

Ми забезпечуємо безперебійну роботу вашої автоматизованої системи — від підтримки користувачів до оперативного реагування на технічні збої, з можливістю виїзду наших фахівців.

<04>

Комплексність послуг

Роботи в рамках супроводу не обмежені конкретними послугами автоматизації та можуть бути спрямовані, як на підтримку існуючої системи автоматизації, так і на її розвиток.

<05>

Плановість робіт

Регулярне обслуговування дозволяє прогнозувати витрати на підтримку системи автоматизації та уникати непередбачених витрат завдяки заздалегідь узгодженому графіку робіт.

<06>

Вигідні умови співпраці

Обслуговування за договором значно вигідніше, ніж разові послуги, адже вартість години роботи спеціаліста за умовами договору є нижчою, ніж при окремих зверненнях.

Наші тарифні плани
на обслуговування

Пакет «Мінімум»

  • Обсяг робіт спеціаліста у складі тарифу 3 години
  • Вартість додаткових робіт
    1 300 грн/година
3 900 грн/міс
Обрати тариф

Хіт продажів

Пакет «Стандарт»

  • Обсяг робіт спеціаліста у складі тарифу 6 години
  • Вартість додаткових робіт
    1 200 грн/година
7 200 грн/міс
Обрати тариф

Пакет «Оптіма»

  • Обсяг робіт спеціаліста у складі тарифу 12 годин
  • Вартість додаткових робіт
    1 100 грн/година
13 200 грн/міс
Обрати тариф

Пакет «Бізнес»

  • Обсяг робіт спеціаліста у складі тарифу 30 годин
  • Вартість додаткових робіт
    1000 грн/година
30 000 грн/міс
Обрати тариф

* Можемо створити індивідуальний тарифний план, саме під ваші потреби. Звертайтесь!

Вигідні пропозиції

Всі акції 
Безкоштовний прототип застосунку

Перевірте свою ідею мобільного застосунку без витрат.

Акція діє до 18.07.2025

Даруємо! місяць підтримки застосунку

Місяць підтримки після релізу, для стабільної роботи застосунку.

Акція діє до 29.08.2025

Діліться вигодою

Рекомендуйте нас друзям і отримуйте подарунки разом з ними.

Акція діє до 15.08.2025

-15% на мобільний застосунок

Розробка мобільного застосунку вигідно — повний цикл послуг зі знижкою 15%.

Акція діє до 22.08.2025

Місяць супроводу BAS в подарунок

Отримайте перший місяць абонентського супроводу BAS безкоштовно.

Акція діє до 29.08.2025

Швидкий старт з BAS

Отримайте безкоштовно повний пакет послуг для легкого та швидкого початку роботи з BAS.

Акція діє до 31.07.2025

BAS Бухгалтерія зі знижкою 40%!

Придбайте потужний інструмент для бухгалтерії за привабливою ціною.

Акція діє до 25.07.2025

Інтеграція платіжної системи – Free

Безкоштовна інтеграція, приймайте онлайн-платежі без зайвих витрат.

Акція діє до 25.07.2025

Знижка на BAS Документообіг КОРП

Автоматизуйте документообіг зі знижкою 30% та працюйте ефективніше.

Акція діє до 31.12.2025

Серед наших клієнтів

Наша прихильність до найвищих стандартів якості, багатий досвід і щире бажання підтримати клієнтів сприяли встановленню стратегічного партнерства з провідними компаніями ринку в різних секторах і регіонах.
Всі клієнти 

Крок 1

Встановлення

Підбір необхідної конфігурації

З’ясуємо основні потреби вашого бізнесу та наші кваліфіковані фахівці грамотно підберуть потрібну програму, що буде виконувати всі задачі, які були поставлені.

Встановлення програми для бізнесу

Фахівець налаштує програму за допомогою віддаленого підключення, враховуючи особливості діяльності вашого підприємства. Пояснить функціонал та допоможе розпочати роботу.

Безпечне перенесення старих даних

Якщо ви раніше використовували іншу програму для обліку, наші фахівці беспечно перенесуть ваші старі дані до програми Підприємство 8/BAS.

Крок 2

Навчання

Навчання роботі з програмою

Наш фахівець з програм Підприємство 8/BAS проведе індивідуальне онлайн-навчання в зручний для вас час.
Термін навчання — 3 місяці.

Перевірка коректності роботи

Через 6-7 тижнів після налаштування ми проведемо контрольний онлайн-аудит, щоб переконатися, що програма працює належним чином і всі операції виконуються правильно.

Закриємо разом 1-й місяць роботи

Фахівець перевірить правильність внесених даних і допоможе виправити можливі помилки, що дозволить краще освоїти базові алгоритми роботи програми.

Крок 3

Оптимізація

Оптимізація бізнес- процесів

Наші експерти-аналітики на постійній основі надають розширені консультації для поглибленого вивчення логіки програми та вирішення складних чи нестандартних питань.

Навчимо оновлювати пограму

Покажемо технічні особливості процесу оновлення програм Підприємство 8/BAS, враховуючи зміни в законодавстві, що впливають на її функціонування.

 

Оптимізація встановленої програми

При необхідності залучимо програміста для вдосконалення програми відповідно до ваших потреб. Також надамо консультації з усіх питань щодо роботи з програмою та оновлення функціоналу.

Факти про We.Code

Наша мета – впровадження сучасних інструментів автоматизації для підвищення основних показників ефективності бізнесу наших клієнтів.

Наша мета – впровадження сучасних інструментів автоматизації для підвищення основних показників ефективності бізнесу наших клієнтів.

Ми пропонуємо клієнту оптимальне рішення для задоволення його потреб, а не займаємося продажем програмного забезпечення.
В індивідуальному порядку підбираємо фахівців відповідної кваліфікації, з досвідом вирішення аналогічних задач.
Ми використовуємо технології проектного менеджменту при впровадженні програмного продукту

10+

Більше 10 років у впровадженні та підтримці IT рішень для бізнесу.

40+

Об'єднали команду більше 40 спеціалістів з досвідом вирішення складних задач.

250+

Задоволених клієнтів, що співпрацюють з нами на регулярній основі.

450+

Реалізованих кейсів, застосовуючи технології проектного менеджементу.

Наші кейси.
Кращі практики
цифровізації бізнесу.

Усі кейси 

Мережа АЗК

Впровадження BAS для АЗК “Маркет” 
Автоматизація управлінського та регламентованого обліку з BAS КУПП.

Гуртова торгівля

LC Waikiki система обліку 
Єдина система обліку часу для всіх магазинів, де кожен бачить лише свої дані.

Громадське харчування

BAS Service Desk для THIS IS ПИВБАР 
Автоматизація управління внутрішніми сервісними зверненнями: централізовано, мобільно.

Мережа АЗК

Впровадження BAS для АЗК ELERON 
Впровадження системи BAS КУПП для оптимізації роботи та підвищення ефективності підприємства.

Мережа АЗК

Мобільна гра Autotrans 
Мобільна гра “Panda A – Runner” – геймінговий аттачмент до мобільного додатку Autotrans в смартфоні.

Мережа АЗК

Впровадження BAS ERP для БАРС 
Впровадження системи BAS ERP для оптимізації роботи та отримання актуальної інформації в режимі реального часу.

Мережа АЗК

Service Desk для мережі АЗК AMIC 
Розробка індивідуальної системи Service Desk на основі Бібліотеки стандартних підсистем платформи BAS.

Мережа АЗК

KLO: автоматизація торгівлі з BAS 
Автоматизація процесів управління номенклатурою, закупівель та продажу супутніх товарів на АЗС.

Мережа АЗК

Мобільний додаток для АЗК Маркет 
Розробка мобільного застосунку та вебсайту для управління лояльністю та продажем пального.

Давайте обговоримо Ваш проект

Ми хотіли б почути детальніше про ваш проект та надати
професійну консультацію та продвинути ваш бізнес!

Обговорити
з нами проект

Давайте обговоримо
Ваш проект!

Дякуємо за довіру до
компанії WeCode!

Взяти участь у
Акції!






    Обраний продукт

    Акція