Інформаційно-
технологічний
супровід BAS

Договір інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) «BAS» – це доступ до онлайн-сервісів та оновлень автоматизованих систем від виробника програмних продуктів «BAS».

Замовити оновлення BAS 
Обговорити з нами проект

250+ Задоволених клієнтів

Вартість інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) програмних продуктів BAS

Вартість ІТС (грн. з ПДВ)
«Техно»
«Проф»

При оплаті за квартал

«Техно»

«Проф»

3 600

При оплаті за 6 місяців

«Техно»

4 680

«Проф»

6 480

При оплаті за 12 місяців

«Техно»

7 920

«Проф»

11 880

При оплаті за 12 місяців за схемою 8+4

«Техно»

«Проф»

6 960

При оплаті за 24 місяці

«Техно»

«Проф»

23 760

Перша лінія підтримки
до ваших послуг

Послуги першої лінії підтримки програмних продуктів BAS надаються з 09:30 до 17:30 в робочі дні за запитом:
E-mail: support@wecode.com.ua

Протягом максимум однієї години після отримання вашого запиту, з вами зв’яжеться спеціаліст першої лінії підтримки, щоб дати зворотній зв’язок по вашому питанню, наприклад, строки та вартість вирішення вашої задачі.

Послуги першої лінії підтримки доступні всім клієнтам групи компаній We.Code, які уклали щонайменше договір «Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС)», а також один із договорів на додаткові послуги «Абонентський супровід» або «По замовленням».

Умови обслуговування за договорами запитуйте у наших менеджерів:
За телефоном: 0 800 33 08 66

Замовити оновлення BAS

Перелік онлайн-сервісів та послуг ІТС від виробника програм BAS

«Техно»
«Проф»

Отримання оновлень прикладних рішень (конфігурацій) BAS та технологічної платформи BAF на сайті https://portal.bas-soft.eu/

«Техно»
«Проф»

Лінія консультацій виробника програмних продуктів «BAS»
за телефоном (044) 222-72-10 (45), а також e- mail: hotline@bas-soft.eu

«Техно»

1 раз/міс., для типових

«Проф»

Сервіс здачі електронної звітності FREDO Звіт – інтегрований з програмами BAS, сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами. Ви можете використовувати вже наявний у вас ЕЦП (електронно-цифровий підпис). Тепер Вам не потрібно вивантажувати дані з автоматизованих систем в інші програми і платити за них окрему абонплату.

«Техно»
«Проф»

включено в сервіс для одного ЄДРПОУ або ДРФО

FREDO ДокМен – сервіс за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами BAS для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.

«Техно»
«Проф»

Інформаційна система ІТС – найповніший інформаційний ресурс https://portal.bas-soft.eu/ для людей, які працюють з програмами BAS для автоматизації бізнесу – довідники, методики, посібники, консультації щодо використання програм та законодавства.

«Техно»
«Проф»

Консультації аудиторів – користувачі BAS можуть поставити запитання експертам та аудиторам з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також за допомогою даних фахівців сформувати запит до податкової.
Поставити запитання аудиторам можна за адресою answ_audit@bas-soft.eu.
Мінімальний час підготовки відповіді – 7 (сім) робочих днів із моменту отримання остаточно сформульованого питання.

«Техно»
«Проф»

Дод. консультація аудитора
450 грн. з ПДВ

Лекторій – це регулярні зустрічі користувачів з методистами ІТС та запрошеними спеціалістами.

Місце проведення семінарів повідомляється в інформаційних листах з проведення лекторіїв, на сайті http://www.unionba.com.ua/.

«Техно»
«Проф»

безкоштовно для двох людей однієї організації для очної участі, однієї людини для перегляду онлайн.

Сервіс Пактум.Контрагент надає наступні можливості:

  • автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
  • заповнення картки контрагента як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа — рахунку, накладної, акту виконаних робіт;
  • групове заповнення карток контрагентів за користувацьким списком кодів.
«Техно»
«Проф»

додаткова оплата, вартість пакетів уточнюйте у менеджерів

Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях) BAS.

«Техно»

доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на 12 міс. – 864 грн. з ПДВ.

«Проф»

доступ до онлайн-сервісу “RDI Service” на 12 міс. – 864 грн. з ПДВ.

Серед наших клієнтів

Наша прихильність до найвищих стандартів якості, багатий досвід і щире бажання підтримати клієнтів сприяли встановленню стратегічного партнерства з провідними компаніями ринку в різних секторах і регіонах.
Всі клієнти 

Давайте обговоримо
Ваш проект!

Дякуємо за довіру до
компанії WeCode!






    Обраний продукт