Інформаційно-
технологічний
супровід BAS
Договір інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) «BAS» – це доступ до онлайн-сервісів та оновлень автоматизованих систем від виробника програмних продуктів «BAS».
Вартість інформаційно-технологічного супроводу (ІТС) програмних продуктів BAS
При оплаті за квартал
При оплаті за 6 місяців
При оплаті за 12 місяців
При оплаті за 12 місяців за схемою 8+4
При оплаті за 24 місяці
Перша лінія підтримки
до ваших послуг
Послуги першої лінії підтримки програмних продуктів BAS надаються з 09:30 до 17:30 в робочі дні за запитом:
E-mail: support@wecode.com.ua
Протягом максимум однієї години після отримання вашого запиту, з вами зв’яжеться спеціаліст першої лінії підтримки, щоб дати зворотній зв’язок по вашому питанню, наприклад, строки та вартість вирішення вашої задачі.
Послуги першої лінії підтримки доступні всім клієнтам групи компаній We.Code, які уклали щонайменше договір «Інформаційно-технологічного супроводу (ІТС)», а також один із договорів на додаткові послуги «Абонентський супровід» або «По замовленням».
Умови обслуговування за договорами запитуйте у наших менеджерів:
За телефоном: 0 800 33 08 66

Перелік онлайн-сервісів та послуг ІТС від виробника програм BAS
Отримання оновлень прикладних рішень (конфігурацій) BAS та технологічної платформи BAF на сайті https://portal.bas-soft.eu/
Лінія консультацій виробника програмних продуктів «BAS»
за телефоном (044) 222-72-10 (45), а також e- mail: hotline@bas-soft.eu
Сервіс здачі електронної звітності FREDO Звіт – інтегрований з програмами BAS, сервіс здачі електронної звітності до Державних органів, адміністрування ПДВ, реєстрації податкових документів (ПН/РК) в ЄРПН та обміну ними між контрагентами. Ви можете використовувати вже наявний у вас ЕЦП (електронно-цифровий підпис). Тепер Вам не потрібно вивантажувати дані з автоматизованих систем в інші програми і платити за них окрему абонплату.
FREDO ДокМен – сервіс за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу «FREDO ДокМен» з програмами BAS для автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт, товарними накладними й іншими документами безпосередньо з програми без створення зовнішніх проміжних файлів.
Інформаційна система ІТС – найповніший інформаційний ресурс https://portal.bas-soft.eu/ для людей, які працюють з програмами BAS для автоматизації бізнесу – довідники, методики, посібники, консультації щодо використання програм та законодавства.
Консультації аудиторів – користувачі BAS можуть поставити запитання експертам та аудиторам з бухгалтерського, податкового та кадрового обліку, а також за допомогою даних фахівців сформувати запит до податкової.
Поставити запитання аудиторам можна за адресою answ_audit@bas-soft.eu.
Мінімальний час підготовки відповіді – 7 (сім) робочих днів із моменту отримання остаточно сформульованого питання.
Лекторій – це регулярні зустрічі користувачів з методистами ІТС та запрошеними спеціалістами.
Місце проведення семінарів повідомляється в інформаційних листах з проведення лекторіїв, на сайті http://www.unionba.com.ua/.
Сервіс Пактум.Контрагент надає наступні можливості:
- автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування;
- заповнення картки контрагента як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа — рахунку, накладної, акту виконаних робіт;
- групове заповнення карток контрагентів за користувацьким списком кодів.
Regulatory Data Information Service (RDI Service) – сервіс для автоматичного оновлення періодичної нормативно-довідкової інформації в типових прикладних рішеннях (конфігураціях) BAS.